Veliki ili mali?

 

Vrlo često nam korisnici postavljaju pitanje: da li njima kao poslovnom subjektu uopće treba internet stranica? To je jedno vrlo praktično i zdravo-razumno pitanje koje uključuje veliki broj elemenata. Neki od tih elemenata su:

Opseg usluga koje korisnik nudi je ograničen – pitanje ponude

Korisnik je od lokalnog značaja i svi znaju za njega, pa čemu se stavljati i na internet? – Ciljano tržište

Tko će još i oko toga voditi brigu? – pitanje administracije

Cijena? – trošak ili investicija…

Ponuda i potražnja u Republici Hrvatskoj (preslikano iz zemalja EU) proizlazi iz spektra odnosa između ponuditelja i korisnika. Iako se ova pretpostavka može čini pojednostavljenom, razlika između ponude i ponuditelja je u činjenici da je ponuda roba ili usluga, a ponuditelj je čovjek. Ljudi imaju potrebu komunicirati iz potrebe, želje, interesa, zabave i mnogih drugih razloga. Sukladno tome Vi kao vlasnik internet stranice ne prodajete svoje proizvode internetom. Vi komunicirate sa potencijalnim tržištem, pričate ljudima o sebi, o svojim nastojanjima, o svojim inovacijama i upravo na taj način vršite edukaciju tržišta i djelujete globalno.

Naravno, Vaš posao i Vaš utjecaj je najjači u sredini u kojoj radite i gdje živite. Vaši prijatelji i suradnici znaju sve o Vašem projektu. Svakodnevno prolazite slične rutine u poslovanju i to Vaš život čini dovoljno stabilnim i sigurnim. Ali, smisao poslovanja i biznisa je ekspanzija i širenje, povezivanje i veći utjecaj. Vrlo često zaboravimo zašto smo krenuli u poduzetništvo i preuzme nas rutina iz mjeseca u mjesec. A na početku je sve bilo jasno: zarada, razvoj, samostalnost i opet zarada. I vrlo vjerojatno da bi Vi htjeli imati korisnike i kupce u najudaljenijim dijelovima zemlje, ali sve to stvara troškove i treba voditi brigu o takvom načinu poslovanja. A tko će još o tome voditi brigu?

Mi.

A cijena svega toga? Da li je to isplativo? Da li je to isplativa investicija ili samo još jedan trošak?

Odgovor na ovo pitanje možemo dati isključivo edukacijom i komentarima drugih koji su na tom putu već dugi niz godina. Ali, probat ćemo svesti odgovor na jednostavan oblik. Sve ono što vam stoji neiskorišteno je trošak. Sve ono što vam koristi u svakodnevnom radu je isplativa investicija. MEDUS BIRO d.o.o. je sveo ulaganja na minimum upravo da Vam prijelaz na “mrežu” postane što jednostavniji i bezbolniji.

Odluka je Vaša.

Nazovite MEDUS BIRO d.o.o.

01.2911.052 (poslovnica Zagreb)

091.3768.252 (odjel administracije)

091.590.5800 (Tatjana Kadoić Grmuša, direktorica)

Elektronska pošta:

projekt@medus.hr