WEB ponuda

web-design-sitePostanite dio mreže

Gdje je liječnik, koje je uredovno vrijeme ordinacija doma zdravlja, prostorni plan zgrade, razne obavijesti o aktivnostima u zajednici – informacije su koje štede i vrijeme i novac. Smanjenje gužvi u prostorijama doma zdravlja omogućuje neometan rad liječnika i veću kvalitetu usluge. Web stranice doma zdravlja su korisna, praktična i kvalitetna investicija.

24 sata na usluzi

Nakon izrade stranice uvijek je pitanje održavanja i organiziranje sadržaj. Naša praksa je pokazala da se uz malo truda možemo naći pri ruci našim klijentima i osigurati 24 satni “help desk”. Vrijeme je promjena i nastojimo preuzeti potpunu odgovornost za strukturu i organizaciju sadržaja na stranicama koje poslužujemo.

Naučite!

Osim izrade samih stranica i administriranja na ugovoreni period, nudimo vam mogućnost da naučite sami pripremati i postavljati sadržaje na svoju web domenu. Malo truda, malo vremena, dosta strpljenja i možete vrlo jednostavno postati urednik svojih vijesti. Na taj način ćete uštediti i vrijeme i novac. Kontaktirajte nas i informirajte se o ovoj predivnoj mogućnosti.

Izvedbeni postupci:

– izrada web stranice

– strukturiranje web stranice

– originalno dizajnersko rješenje

– postavljanje web stranice na server (paket od 1GB diskovnog prostora s mogućnosti nadogradnje i 20 GB mjesečnog transfera)

– optimiziranje stranice za pretraživače (chrome, firefox, mobilni pretraživači…)

– postavljanje sadržaja (tekst, slika, video, audio sadržaji)

– prijavljivanje i optimizacija za tražilice (Google, Bing…)

– organiziranje mail servera (personalizirani mail)

– registracija korisnika i administratora

– sigurnosna kopija

Administrativni postupci:

– podrška od 24 sata

– postavljanje sadržaja neograničeno

– vođenje konstantne brige o stanju servera i aplikacija

– izrada grafičkih rješenja za obavijesti prilagođene za web

– priprema i izrada mailing lista za biltene

– održavanje foruma

– stvaranje sigurnosnih kopija

– kontinuirana nadogradnja weba u skladu s novim internet protokolima

Korporativni dio

– održavanje četiri webinara godišnje u trajanju od sat vremena sa trenerima iz područja komunikacija, PR-a, kriznog menadžmenta. Webinare održavaju licenirani treneri iz područja upravljanja sustavima, komunikacije. Svrha ovih webinara je kontinuirana edukacija djelatnika uprave doma zdravlja i njihovih zaposlenika u području managementa i odnosa s klijentima i korisnicima usluga.

Kontaktirajte nas:

MEDUS BIRO d.o.o. sa sjedištem u Nova Ves 42, 10000 Zagreb, OiB: 27715602669

Elektronska pošta:

projekt@medus.hr

Telefoni:

01.2911-052 (poslovnica Zagreb)

091.3768.252 (odjel administracije)

091.590.5800 (Tatjana Kadoić Grmuša, direktorica)