Gdje je liječnik, koje je uredovno vrijeme ordinacija doma zdravlja, prostorni plan zgrade, razne obavijesti o aktivnostima u zajednici – informacije su koje štede i vrijeme i novac. Smanjenje gužvi u prostorijama doma zdravlja omogućuje neometan rad liječnika i veću kvalitetu usluge. Web stranice doma zdravlja su korisna, praktična i kvalitetna investicija.
24 sata na usluzi
Nakon izrade stranice uvijek je pitanje održavanja i organiziranje sadržaj. Naša praksa je pokazala da se uz malo truda možemo naći pri ruci našim klijentima i osigurati 24 satni “help desk”. Vrijeme je promjena i nastojimo preuzeti potpunu odgovornost za strukturu i organizaciju sadržaja na stranicama koje poslužujemo.
Naučite!
Osim izrade samih stranica i administriranja na ugovoreni period, nudimo vam mogućnost da naučite sami pripremati i postavljati sadržaje na svoju web domenu. Malo truda, malo vremena, dosta strpljenja i možete vrlo jednostavno postati urednik svojih vijesti. Na taj način ćete uštediti i vrijeme i novac. Kontaktirajte nas i informirajte se o ovoj predivnoj mogućnosti.
Izvedbeni postupci:
– izrada web stranice
– strukturiranje web stranice
– originalno dizajnersko rješenje
– postavljanje web stranice na server (paket od 1GB diskovnog prostora s mogućnosti nadogradnje i 20 GB mjesečnog transfera)
– optimiziranje stranice za pretraživače (chrome, firefox, mobilni pretraživači…)
– postavljanje sadržaja (tekst, slika, video, audio sadržaji)
– prijavljivanje i optimizacija za tražilice (Google, Bing…)
– organiziranje mail servera (personalizirani mail)
– registracija korisnika i administratora
– sigurnosna kopija
Administrativni postupci:
– podrška od 24 sata
– postavljanje sadržaja neograničeno
– vođenje konstantne brige o stanju servera i aplikacija
– izrada grafičkih rješenja za obavijesti prilagođene za web
– priprema i izrada mailing lista za biltene
– održavanje foruma
– stvaranje sigurnosnih kopija
– kontinuirana nadogradnja weba u skladu s novim internet protokolima
Korporativni dio
– održavanje četiri webinara godišnje u trajanju od sat vremena sa trenerima iz područja komunikacija, PR-a, kriznog menadžmenta. Webinare održavaju licenirani treneri iz područja upravljanja sustavima, komunikacije. Svrha ovih webinara je kontinuirana edukacija djelatnika uprave doma zdravlja i njihovih zaposlenika u području managementa i odnosa s klijentima i korisnicima usluga.
Kontaktirajte nas:
MEDUS BIRO d.o.o. sa sjedištem u Nova Ves 42, 10000 Zagreb, OiB: 27715602669
Elektronska pošta:
projekt@medus.hr
Telefoni:
01.2911-052 (poslovnica Zagreb)
091.3768.252 (odjel administracije)
091.590.5800 (Tatjana Kadoić Grmuša, direktorica)